Jom singgah cerita-cerita menarik

Friday, July 15, 2011

2 Wanita Kena Simbah Asid Di Seksyen 24, Shah Alam

Assalamualaikum Dan Salam 1Malaysia..

Sumber google

Hai Readers!!
Semalam saya baru je balik dari BTN di Tanjung Rhu, Sepang, Selangor dan saya dapat berita yang member saya kena simbah asid kat Uptown Seksyen 24, Shah Alam. Saya masih belum dapat cerita yang sebenar apa yang saya dengar 2 orang member saya tu baru nak naik kereta di tempat parking kat kawasan Uptown Seksyen 24 tu. Pastu ada 2 orang tahan dorang. sorang simbah asid kat member saya, lepas kena simbah member saya terus lari kat tempat yang ramai orang dan sorang lagi member saya berjaya masuk ke dalam kereta. Cuma terkena sedikit. Orang yang simbah asid tu mengetuk-ngetuk dari luar kereta sambil member saya tekan hon sebanyak mungkin. Akhirnya dorang lari. Saya masih tidak tahu yang penjenayah tersebut sudah di tangkap atau belum.

Sekadar peringatan agar semua orang berhati-hati terutamanya wanita, walau dimana jua anda berada mungkin kejadian ini akan berulang lagi. Korang perlu berjalan secara berkumpulan dan elakkan dari berjalan ditempat yang sunyi.


Di bawah ini video 2 wanita yang terkena asid tetapi kualiti video kurang baik..


sumber youtube

Dah baca singgah sini k...



3 comments:

Bui Junaidi said...

ada lagi kes simbah asid ni..?
ingatkan dh habis..
huhu,takutlah nk dtg KL kalau mcm ni
nauzubillah..

Afifi said...

2la pasal.. malaysi negara aman lah.. jgnlah wat benda2 yg merosakkn diri dan negara!!!

LiLi said...

aiyok..kawan awak ke yg kene simbah uh?

Related Posts with Thumbnails