Jom singgah cerita-cerita menarik

Tuesday, March 15, 2011

Buat Duit Dengan iPanelonline

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia.

Entrikali ni saya nak kongsi dengan blogger-blogger sekalian bagaimana buat duit tanpa tingkat trafik...
Semalam saya ada terbaca kat blog sayanakhiburan mengenai cara buat duit tanpa tingkat trafik.. Macam saya yang baru berjinak-jinak dengan dunia BLOGGER ini trafik agak biasa sahaja jadi saya tertarik dengan entri tersebut..


Hah nak tau macam mana nak buat duit tanpa tingkat trafik?? Jawapannya ada pada iPanelonline. Kalau nak tau klik iPanelonline.. Kalau nak tau cara-cara nak daftar adalah seperti berikut :-
  1. Firstly, klik iPanelonline
  2. Kemudian, register lah kan 
  3. Lepas dah register korang leh klik kat "Mata Saya"... korang akan diberi mata percuma oleh pihak iPanelonline sebanyak 50 ataupun RM0.50
Macam Mana Nak Tambah Mata @ Duit
  1. Selepas 1 hari atau beberapa jam selepas tu korang akan terima 2 survey (bergantung kepada pihak iPanelonline)
  2. Korang jawab survey tu dengan sejujur-jujurnya (perhatian : kalau korang jawab jujur akan menambah peluang anda untuk mendapat mata yang banyak...)
  3. Pastu semak mata pada kolum pemberian... (contoh : 600 mata = RM 6.00)


Berikut contoh survey yang saya telah terima tau.. agak banyak jugak kan... betol tau!!





Ramai gak lah yang dah dapat duit dengan iPanelonline ni tai.. korang leh klik iPanelonline ni tau.. Kalau korang nak bukti leh klik earncent ok..

Sumber : sayanakhiburan

2 comments:

►AdamXis◄ said...

assalam...waahhh macam menarik jer...kena buat survey mcm berforum erk?macam says.my ker?

afifi said...

juz wat survey je pas 2 dpt la point.. point 2 leh transfer jd wit la

Related Posts with Thumbnails