Jom singgah cerita-cerita menarik

Tuesday, March 15, 2011

Contest SODUKO Cik Rosie


Assalamualaikum dan salam 1Malaysia!!

Tadi saya ada baca kat blog Cik Rosie yang cute sangat(dah puji leh menang tak) saya terbaca contest soduko ni... SODUKO yang Cik Rosie bagi 2 seperti di bawah

best gak la main soduko tu yang rasa nak join.. Senang je soduko main dan menang (harap-harap lah ea).
Buat Cik Rosie ni la jawapan saya.



Kepada blogger2 yang nak join soduko ni leh lah klik blog Cik Rosie semua syarat ada kat situ.
Untuk sedikit gambaran tentang contest ini, syarat-syaratnya adalah :-

  1. Buka la blog Cik Rosie, baca entry "1st give away AKA contest from me" dan copy SODUKO seperti di atas.
  2. Jawab SODUKO tu sampai dapat tau. Tak dapat tak boleh makan.(gurau jer)
  3. Buat entry kat blog pasal jawapannya (Cik Rosie cakap mention lah cikit blog beliau.. lagi bagus puji2 la cikit) huhuhu..
  4. Kena jadi follower Cik Rosie
  5. Letak link Cik Rosie kat blog korang
  6. Dalam entry 2 Cik Rosie nak korang letak video lagu yang best2.. Video feveret pon boleh
  7. Comment kat entry Cik Rosie blog korng
  8. Yang penting Cik Rosie akan review blog sape anta dulu dan kalo btol~~~ YEZZZAAAA..


Cik Rosie saya nak video terfeveret saya ni.... Best sangat2 5stars~~





p/s : cuba teka berapa kali nama Cik Rosie di tulis di atas?? huhuhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails