Jom singgah cerita-cerita menarik

Friday, March 25, 2011

"contest :PEREMPUAN/LELAKI MELAYU TERAKHIR"

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Kali ini saya nak join contest lak.. Nama contest tu ialah "contest :PEREMPUAN/LELAKI MELAYU TERAKHIR"...


Hah.. Sebenarnya contest ini telah dianjurkan oleh Bro Qhaisrose.. Segala syarat boleh lah klik kat banner di atas..


"SAYA ANAK MELAYU, TAKKAN HILANG MELAYU DI DUNIA" 

Fuh tiba-tiba semangat melayu membuak-buak.. Walaupun semangat melayu tengah menggelegak, tetapi di Malaysia tetap bangga dengan semangat 1Malaysia. Tiada diskriminasi antara kaum.. huhu.. Untuk contest ni saya nak letk gambar di atas tu la.. Itu gambar saya dengan kakak saya.( bukan awekz) huhu..
Bukan saya sahaja yang semangat tau ramai lagi.. Di sebabkan boleh letak sampai 999 gambar saya nak tambah la.. huhuhu.. 




Gambar-gambar kat atas sume adalah generasi penyambung warisan melayu. Kami akan bersama-sama memartabatkan pakaian tradisional melayu..

Kenapa saya join contest ni?
Saya join contest ni sebab saya nak sama-sama memartabatkan pakaian tradisional melayu. Saya juga nak menyeru walau apa jua revolusi yang datang kat Malaysia jangan sekali-kali lupa asal-usul kita.

Tagline?
"REVOLUSI PAKAIAN TRADISIONAL MELAYU KE PERSADA DUNIA"
sebab pilih tagline ni.. Saya nak dunia lihat keistimewaan melayu yang mereka tiada.

Saya nak tag:-

No comments:

Related Posts with Thumbnails