Jom singgah cerita-cerita menarik

Wednesday, April 6, 2011

Pengalaman Presentation Final Year Project (FYP) 1..

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Sumber Google


Fuh hari ini saya sangat penat. Semalam tidur kejap je sebab petang tadi ada presentation Final Year Project dan lebih famous dengan nama manjanya FYP.. haha..
Nasib baik lah komen daripada panel tadi memberangsangkan.. Betul lah tak tipu punya lah..

"Alright I think your title of FYP 1 is good so you can proceed for next FYP 2" komen Panel 1..

Huhu.. Best kot bila dengar komen macam tu kan... Tapi....

"...but do you think the concept of the negative moment that you mention before is right" tiba-tiba Panel 1 sambung...

Wuuaaaa.. ingatkan cerah sampai ke petang rupa-rupanya hujan di tengah hari...

"Yes!! That is the exact concept that I have been discuss before" dengan confident saya jawap walaupun English lintang-pukang.. 

Hah.. confident tak.. tapi soalan tadi tak habis sampai tu je... Saya dan Panel tu berbalas-balas dan akhirnya saya terpaksa mengalah...

"Ok.. I will discuss with my supervisor to get the exact answer and I will improve for my next FYP 2" akhirnya saya mengalah dan buat lah jawapan selamat.. hehe..

Akhirnya habis lah presentation saya selama 15 minit je..

p/s: A best of luck kepada semua yang bakal present FYP.. huhu




No comments:

Related Posts with Thumbnails