Jom singgah cerita-cerita menarik

Saturday, April 30, 2011

Penentuan Juara EPL Arsenal lwn Man Utd dan Chesea lwn Tottenham..

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..


Sumber google 


Entri kali saya just nak share pelawanan bola EPL pada hujung minggu ini, di antara Arsenal menentang Manchester United, 1 Mei 2011 jam 12.30 am dan Chelsea menentang Tottenham Hotspurs, 1 Mei 2011 jam 9.05 pm. Manchester United yang berkunjung ke Emirates Stadium memerlukan 3 mata penuh untuk mengukuhkan kedudukan pendahulu liga. Arsenal pula perlu menang untuk kembali bersaing untuk menjadi juara EPL. 

Chelsea yang pada awal musim ini sentiasa mendominasi semua pelawanan pernah jatuh kerana prestasi pemain yang tidak menentu tetapi kedudukan terkini pasukan The Blues itu, 6 mata di belakang Red Devils. Menerima kunjungan Tottenham Hotspur di Stamford Bridge, Chelsea perlu memenangi pelawanan ini jika tidak Chelsea hanya mampu bersaing dengan Arsenal, Manchester City dan Tottenham Hotspurs untuk kedudukan tempat kedua.


Sumber google


Mata terkumpul terkini adalah Manchester United ( 73 mata), Chelsea ( 67 mata), Arsenal ( 64 mata), Manchester City ( 59 mata, kurang 1 perlawanan), Tottenham Hotspurs ( 55 mata, kurang 1 perlawanan).


p/s : Glory, glory Manchester United.. We will never walk alone... huhu



2 comments:

FahmiE said...

arsenal dah kalah lah..huhu

Afifi said...

haha... bukan piala liga.. tp juara EPL... kompem Man u mng... hahaha

Related Posts with Thumbnails