Jom singgah cerita-cerita menarik

Tuesday, May 31, 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA!

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..



Join segmen Abg Ben lagi.
Saya memang BUKAN seorang perokok!!
Mungkin ROKOK menyebabkan ketagihan tapi mesti yakin boleh berhenti ROKOK..
Ayah saya dulu juga seorang perokok tegar tapi sekarang 100% berhenti.
Pengalaman saya lihat banyak kebaikan berhenti ROKOK ni antaranya:

# Duit boleh jimat lebih RM100 tau..
# Kat rumah dah tak ada orang batuk-batuk sebab asap ROKOK lagi..
# Tak segan lagi nak borak sebab mulut bau ROKOK..
# Kurangkan risiko sakit jantung..
# Dan yang penting mungkin akan MENYELAMATKAN nyawa sendiri dan orang lain..



1 comment:

NUR FARIZA UMAIRA said...

hi.. thanks sudi singgah blog saya..

say NO to cigarette!!

Related Posts with Thumbnails