Jom singgah cerita-cerita menarik

Saturday, May 21, 2011

Mood Malam Ni~~

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..


Habis sudah konsert AF minggu ke-7.
Persembahan yang ditunggu-tunggu sedah tentu lah Fina kan.
Sekarang tengah mood PURNAMA MERINDU...
Dah lama tak dengar lagu tu..
Fina nyanyi lagu ni memang lain dari Siti Nurhaliza nyanyi tapi best gak lah..
Minggu ini minggu Fina...



Ni lagu Purnama Merindu yang Fina nyanyi.. Best sangat...

sumber youtube

Purnama Merindu

Bermaknakah tiap baris kata-kata
Ataukah hanya dibibir saja
Bersungguhkah rindu yang engkau pamerkan
Ataukah sekadar hanya lakonan

Rindu... telah melekat dalam hatiku
Walau awan berlalu
Rinduku... tak berubah... arah

Purnama mengambang... cuma berteman
Bintang berkelipan dan juga awan
Siapa tahu...
Rindu yang mencengkam di hatiku

Aku meminta pada yang ada
Aku merindu pada yang kasih
Aku merayu padamu yang sudi... merindu ku

Purnama mengambang berbagai warna
Bila embun pun datang bintang purnama
Tinggallah aku sendirian bertemankan malam sepi

Aku meminta pada yang ada
Aku merindu pada yang kasih
Aku merindu padamu yang sudi memujuk

Hiaskanlah cinta di jari manisku
Sinarkan bagai gemerlap kencana
Tandakanlah kasih dimercu kalbu
Serikanlah purnama yang merindu



Ni pula nyanyian Dato' Siti Nurhaliza
sumber youtube

Jom layan lagu Purnama Merindu nyanyian Fina AF9 dan Dato' Siti Nurhaliza..


2 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

camner nak stop radio.. tak leh nak dengar lagu laa

afifi said...

pergi je la kat radio tu pastu mute la..

Related Posts with Thumbnails