Jom singgah cerita-cerita menarik

Friday, May 6, 2011

Free Header by Kei Seichi

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Hah!! Kali ni saya nak join Free Header by Kei Seichi... huhuhu...
Saya sebenarnya kurang arif nak buat header.. heheh..
So, saya perasan lah Kei Seichi ada buat free header jadi saya pun nak gak lah header tu kan.. 
Sapa lah yang tak nak free header kan..

Nak header free klik banner atas ni...

Ok misi bermula :

Size Header
saya pun tak tau lah.. tak kisa lah yang penting sesuai lah kan..

Background color
Nak Transperent lah.. tak pun kaler merah.. ikut mne yang sesuai lah.. huhu bley x??

Ayat yang nak diletak
Saya nak letak 
"LIRIK-LIRIK KEHIDUPAN-KU"

Font
font pon ikot kesesuaian lah..

Gambar


sye nak letak gambar ni.. mcm header sye tu.. letak kat tepi belah kanan..


Contact

email : abdulri_afifi@yahoo.com


Lain-lain
mmm.. xde lah.. yang penting header smart la.. sebab sye minat muzik konsep nya nak ala-ala muzik ea.. huhuhu...


Korang sume dialu-alukan tuk join tau... Klik  SINI

4 comments:

Kei Seichi said...

thanks join..^_^
saya dah contact kat emel k..
need ur feedback...

Afifi said...

tq2 sye da reply

Kei Seichi said...

tak dapat pon reply..boleh send lagi?

Afifi said...

dh2 br send

Related Posts with Thumbnails