Jom singgah cerita-cerita menarik

Friday, June 24, 2011

Apa Nak Jadi Budak-Budak Zaman Sekarang!!

Assalamualaikum Dan Salam 1Malaysia..


Hai Readers!!
Baru-baru korang mesti pernah dengar macam-macam cerita pasal budak-budak sekarang kan.. Ada yang baik ada gak yang buruk. 3 minggu lepas saya pergi Uptown Seksyen 24, Shah Alam lebih kurang 12 tengah malam. Uptown Seksyen 24 ini memang ramai pengunjung kalau menjelang malam sebab banyak barang-barang murah yang dijual di situ. Masa saya tengah dok jalan-jalan, terdengar pulak ada orang tengah karaoke dekat Uptown tu. 

Yang jadi perhatian saya suara tu milik budak-budak saya pergi tempat karaoke tu memang budak-budak tengah berkaraoke. Ish pukul 2 pagi kot dorang ni tak ngantuk ke?? Memang lah hari minggu tapi tak sesuai lah budak-budak kat situ pagi-pagi buta kan. Apa yang bermain dalam fikiran saya manalah mak bapak dorang ni. Mungkin dorang ikut berniaga sekali kat Uptown ni kot. Tak tahu lah nak cakap pe. Dorang bukan sahaja nyanyi satu lagu tapi lebih 6 7 lagu. Pe-pe pon still tak baik lah untuk budak-budak didedahkan dengan keadaan macam ni. 

Ni antara lagu yang dorang nyanyi. Kualiti agak teruk pakai tepon murah je. hehehe..
video


Meh klik sini



6 comments:

Liyana Yuyu said...

Hee sabo jelahh, kate music part of Life,ekekekee..

Latest entryy : Harimau Malaya mula menapak

Afifi said...

mmg la tapi tetfikir dlu mse kecik kul 10 dah tido kan.. huhu

QUEENPINK said...

salam

tahnniah

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/06/senarai-pemenang-queenpink-lucky.html

Anonymous said...

ok ar diorg kaoke dr merempit,nyawa tergadai,

Anonymous said...

Wow, that's what I was seeking for, what a data! present here at this website, thanks admin of this web site.

Here is my homepage :: descargar messenger

Anonymous said...

I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog.
Is this a paid theme or did you customize it yourself?
Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice blog like this one today.


Also visit my web blog https://Xerobank.com/node/1627/

Related Posts with Thumbnails