Jom singgah cerita-cerita menarik

Thursday, June 16, 2011

Kelazatan Burger Otai!!

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Hai Readers!!


Korang pernah makan Burger Otai tak?? Saya dah lama tau Burger Otai ni tapi tak terasa pon nak try. Member-member cakap Burger Otai ni daging buat sendiri, besar dan tebal. Harga mahal cikitlah tapi dorang cakap berbaloi. Berbaloi ke??

Semalam buat pertama kali nya saya beli Burger Otai ni nak try lah kan. mmm... mmmm... mmmmm... "Boleh lah", itu first expression.. huhu.. Memang daging Burger Otai ni tebal tapi biasa-biasa je la.. Kalau korang nak cuba, cuba lah tak rugi pon yang penting kompem kenyang tau..

Meh hayati Burger Otai..








5 comments:

saya_arief said...

nampak sedappp.
:D

Afifi said...

try lah.. huhu

Farid bin Aspar said...

pergh... sedap je nampak... biasa nampak, xpenh try lagi... :D

Afifi said...

Farid try lah bley tahan lah.. daging ni tebal tau..

amna said...

selalu nampak kedai ni tapi x pernah try lagi.. lapar ttbe nih~

Related Posts with Thumbnails