Jom singgah cerita-cerita menarik

Wednesday, June 15, 2011

Malaysia Bergegar Lagi??

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Hai Readers!!

Semalam penduduk Malaysia kecoh sebab tiba-tiba terasa gegaran lebih kurang pada jam 9 pagi dan jam 11 pagi. Saya seperti biasa tengah praktikal kat JKR Selangor, tiba-tiba jam 9 terdengar bunyi alarm satu bangunan SUK bunyi. Kitorang semua di arah berkumpul kat tempat parkir kereta. Ramai yang tak tahu apa yang berlaku sebenarnya sebab staf yang berada di tingkat bawah tak rasa sangat. Bomba yang telah pun sampai arah kan jauh dari bangunan seketika setelah selamat kami naik semula ke pejabat. 

Jam 11 bangunan SUK gegar lagi. Kali ini saya memang dapat saya dapat rasakan gegaran tu. Saya rasa tiba-tiba pening, mata berpinar-pinar, komputer bergegar dan kaki terasa tak cecah lantai macam berada di awang-awangan. Pastu kecoh lagi kitorang kena turun kawasan parkir kereta. Kali ni kami di arahkan tidak masuk ke bangunan sampai jam 2 petang. Jadi Jusco lah tempat yang kami pergi.. hahaha...

Ni antara gambar ketika semua staf berkumpul di tempat parkir kereta..








2 comments:

nursyamime said...

gegar..gegarkan..
mesti cuak kan tyme gegar tu.
nsb baik semua selamat2 je:)

Afifi said...

kompem lah.. tapi ni 2nd time rasa tahun lps ada kne gak kat area shah alam gak..

Related Posts with Thumbnails