Jom singgah cerita-cerita menarik

Friday, June 17, 2011

Nora Elena Happy Ending~~

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..


Sumber google

Petang tadi berakhir lah drama bersiri Nora Elena yang menjadi bualan hampir semua orang kat Malaysia. Walaupun saya tengok 2-3 kali je busan gak dengar orang cerita pasal Nora Elena ni. Best sangat ke?? Best la kot kalau tak tak kan setiap hari orang wat entri pasal SETH TAN dan NORA ELENA.. Sejujur-jujurnya saya bukan peminat drama tu dan juga tak berasa suka cara Aaron Aziz berlakon tapi tadi berkesempatan lah tengok cerita tu. Setelah beberapa episod saya tengok drama ni saya bagi 6/10 lah.. Ni pendapat saya jela jangan marah lak tau sebab sepanjang saya tengok saya boleh agak jalan cerita drama ini.


Meh kita layan OST Drama Nora Elena



Sapa-sapa yang ter-miss episod akhir Drama Nora Elena tadi korang leh tengok klik link
Nora Elena Episode 24 - Akhir


Kelab jutawan tengah cari member baru, Meh klik sini untuk daftar





No comments:

Related Posts with Thumbnails